Krušnohorská smršť 2012 "druhý ročník"

Bob
28. září - 30. září 2012

I letos měla tato podzimní akce slušnou účast a přálo nám i počasí. A protože si to sluníčka chceme užít, vyrážíme již po 12-té hodině. Kromě Žmuldy, který je neustále v pohotovosti (Terka má rodit) sebou vezeme ještě jednu vzácnou návštěvu. Z počátku to vypadalo, že sezónu ukončil, když překvapivě prodal Transalpa. Pak mě, ale zavolal, že si přivezl opět "šestku bandita" a tak nebyla jiná volba, než ho jet vyzkoušet na Krušnohorskou smršť. I neznalí už asi pochopili, že se jednalo o Rosťu, kterého doplnil jeho brácha. Po příjezdu k chatě na Dlouhé Louce nás vítal "Tydýt" a nepřehlédnutelný plakát. Na stálé účastníky čekala trika s logem smršti a Petr napekl tematické koláče ... prostě kluci zase pozvedli laťku.

Když jsme se rozseděli opustil nás Rosťa s bráchou, protože má na zítra program. Na kukačku přijel taky Ráďa s klukem. Dalším nováčkem byl Honza, brácha Súti, který nám přijel ukázat Tenerku. Bohužel tenhle stroj po svých nakonec pro poruchu neodjel. Večer se opět sedělo u pivka a opékaného masa, Dědek opět provětral saunu a došlo i na tradiční prohánění nafouklé duše po louce. Tentokrát to odnesla Tomášova Africa a to doslova, protože se s ní sklouzl i sám po trávě. Naštěstí bez škod na motorce. Večer už pak narušuje jen prudič, kterému vadí hudební produkce linoucí se z chatky.

Ráno nás opět vítá sluníčko a my můžeme vyrazit na projížďku. Olda nás pobaví v kostýmu Bumblebího z Transformers. Odjezd je tentokrát pod kontrolou a doráží opět i Ráďa. Cesta na Fláje je uzavřená a tak míříme na Horu Sv. Kateřiny, kde někteří vyšplhají na rozhlednu. Odtud míříme do Brandova, který je tradiční slepá ulička (přechod pouze pro pěší). Po delším váhání nakonec po mostíku přejíždíme na německou stranu a příhraniční cestičkou pokračujeme na další přechod v Hoře Sv. Šebestiána. Krušnými horami se proplétáme až ke Klínovci, kde nejdříve studujeme novou lanovku.

Před další cestou se špatně domlouváme a zatímco já, Pája a Dědek míříme na vrchol Klínovce, zatímco ostatní do Božího Daru na dlabanec. Po krátké pauze pokračujeme za kolegy naplnit bříška. Boží Dar znám z dovolené velice dobře, ale chvilku trvá než najdeme tu správnou restauraci (Sv. Hubert). Po jídle je v plánu návrat na chatu, kterou si zkomplikuje Tomáš. Po najetí na kámen, neustojí rozjezd na vysoké Africe od restaurace. Tím si snad svůj den už vybral. Cesta zpět vede po rozbitých cestičkách a tak společně s Tomášem a Pájou volíme pomalejší tempo. Na krátké zastávce do dozvídám, že se Transalpka, ... teda samozřejmně Tenerka a tímto se Čmoudovi omlouvám za tiskovou chybu ..., rozbila a jede domů na vozíku. Pane jo ... to byl fofr, ani na nás nepočkali. Mezitím náš hostitel a Alfi brouzdají po okolí. Jeden bahnitý přejezd se stává osudný pro bramboru a Alfi z ní vysedá. Naštěstí opět všechno bez škod. Na večír pak já, Pája, Tomáš a Olda vyrážíme na louku pouštět draky a vylezeme také na místní rozhlednu na Vlčí Hoře. Výstup po železných schodech pořádně otřásají Pájovou psychikou, který je doslova "podělanej strachy". Ale jak dokládá foto, nakonec to dal.

No a pak už se zase jenom pilo a jedlo až do rána. A protože místnímu počasí moc nevěřím, tak po probuzení neotálím s cestou domů. Nechávám kluky se poprat se zbytkem sudu a balím věci. U Lovosic mě to nakonec stejně ovlaží a tak i na poslední akci neuniknu vodě.

Získejte registraci domén s tld .online, .space, .store, .tech zdarma!
Stačí si k jedné z těchto domén vybrat hosting Plus nebo Mega a registraci domény od nás dostanete za 0 Kč!